Nuffnang

Khamis, 14 Mac 2013

Nur Fazura - Google Blog Search

Nur Fazura - Google Blog Search


(12 GAMBAR)<b>Nur Fazura</b> Dan Hanis Zalikha Di Bella Awards |

Posted: 03 Mar 2013 08:42 PM PST


Nama Nur Fazura sememangnya sudah dikenali di dalam dunia hiburan Malaysia. Sementara itu, Hanis Zalikha adalah bintang baru yang kini namanya semakin disebut-sebut oleh banyak pihak.

fazura hanis

Kedua-duanya telah hadir ke malam Bella Awards baru-baru ini. Dan kedua-duanya nampak sangat menawan di dalam pakaian masing-masing. Rasanya kalau seorang lelaki disuruh membuat pilihan antara Fazura dan Hanis, pasti mengambil masa berminggu-minggu.

fazura hanis

10 lagi gambar kedua-dua cantik manis Fazura dan Hanis Zalikha dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Fazura dan Instagram Hanis Zalikha.

fazura hanis
fazura hanis
fazura hanis
fazura hanis
fazura hanis
fazura hanis
fazura hanis
fazura hanis
fazura hanis
fazura hanis

Baca Yang Ini Pulak:-


Behind The Cover: The &#39;Fazbulous&#39; <b>Nur Fazura</b> | EH!

Posted: 27 Feb 2013 07:47 PM PST

Anda semua mesti sudah tahu siapa penghias muka depan kami pada bulan ini kan? Siapa lagi kalau bukan Nur Fazura! Kali ini, pelakon yang dilabel sebagai artis tercantik oleh Rosyam Nor ini, anggun menggayakan busana Gucci, Christian Dior dan Farah Khan. Apa kata kita saksikan di sebalik tabir penggambaran Nur Fazura sebagai penghias kulit EH! edisi Mac.

FAZURA SELEBRITI PALING BERGAYA? >>

HIMPUNAN PRA-LURUH BERSAMA FAZURA >>

KARAKTER FAZURA YANG ORANG LAIN TAK TAHU >>

TIRU GAYA VERSATIL BLAKE LIVELY >>

Di dalam EH! keluaran Mac, Fazura rancak bercerita mengenai kisah peribadinya, kerjaya dan perniagaannya kepada kami. Dia juga ada mengatakan yang dia sudah bersedia untuk berkahwin! Kalau anda mahu mengikuti temu bual penuh kami dengan Nur Fazura, jangan lupa untuk dapatkan EH! keluaran Mac sekarang!

( Lagu: Mash-up Florence & The Machine – Dog Days Are Over dan Drake – Over. Label: Moshi Moshi, IAMSOUND, Island, Universal Republic, Republic, Young Money, Cash Money)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan