Nuffnang

Khamis, 14 Mac 2013

Amyza Aznan - Google Blog Search

Amyza Aznan - Google Blog Search


<b>Amyza Aznan</b> Disantau Oleh Rakan Baiknya Sendiri | DiSiniBermula

Posted: 04 Mar 2013 06:16 PM PST

Santau sememangnya sudah sinonim dengan masyarakat Melayu kita. Contoh yang selalu kita dengar ialah santau restoran pesaing supaya tak ada orang pergi makan kedainya. Dan jangan tak percaya, dunia artis Malaysia pun ada juga santau menyantau ini.
Amyza Aznan menerusi Twitternya mendakwa yang dirinya telah disantau oleh rakan baiknya sendiri. Kata Amyza:-
Ya, akak terkena santau. Masa kena santau, akak asyik nak pengsan. Akak selalu kebas tangan kiri, leher seperti tercekik tulang dan jantung sempit. Akak buat pemeriksaan doktor semuanya OK. Akak tidak percaya ilmu sihir tapi apabila terkena pada diri sendiri, barulah akak percaya benda-benda ini wujud.
Seram gila kan? Sememangnya kalau kena buatan orang ini pergi check doktor pun diorang takkan tahu apa yang terjadi. Yang misterinya, kenapa rakan baik Amyza sendiri nak santaukan dia? Macam-macam sungguh manusia ini kan? Kata Amyza lagi.
Orang yang menghantar santau kawan baik sendiri. Dulu, dia susah tiada pekerjaan, akak banyak bantu dia. Bila nama mula meletup, dia ingat akak ini pencabar dia! Sihir ni akan makan dirinya sendiri. Tujuan dia supaya akak tidak boleh bekerja. Kena santau dengan kawan wanita, orang dalam industri. Akak kenal baik dengannya. Muka sudahlah buruk, ditambah lagi dengan perangai buruk.
Aduh ~~ Kesian sungguh. Buat baik dibalas jahat. Memang tak mengenang budi sungguh kawan Amyza Aznan ini. Bersabarlah. Mungkin boleh cuba pergi buat rawatan Islam yang popular seperti yang dikendalikan oleh Ashraf Muslim. Mana tahu berkesan. Semoga Amyza cepat sembuh dan kembali berlakon semula.
Bosan Dengan Posisi Yang Sama Ketika Berasmara ???  
Ketahui bagaimana untuk membahagiakan pasangan anda dengan 102 posisi seks unik Dan Berikan Kejutan kepada Si Dia Skill Terbaru Anda



laman sosial banyak bantu kerjaya - <b>amyza aznan</b> - ammboi dot com

Posted: 01 Dec 2012 05:00 PM PST

Laman Sosial Banyak Bantu Kerjaya – Amyza Aznan | Laman sosial, jika digunakan sebaiknya ia sudah tentu memberi pulangan berguna kepada penggunanya. Seperti Facebook, Twitter, Instagram dan banyak lagi ianya boleh membantu banyak urusan kita sebenarnya. Itulah yang diakui oleh pelakon, Amyza Aznan. Amyza mengakui kewujudan laman dan aplikasi sosial pada hari ini sangat membantu dirinya untuk berkongsi aktiviti kerjaya dengan khalayak.

Amyza, 37, berkata dalam laporan mStar Online, kemudahan teknologi seperti Twitter, Facebook dan Instagram adalah medium yang bermanfaat untuk mendekati peminat walaupun dia kurang mendapat publisiti media.

"Kalau dulu, mungkin saya risau bagaimana untuk mendekati khalayak kerana publisiti mengenai saya agak kurang kerana persaingan dengan artis-artis baru. Kini perkara itu tidak timbul sejak kewujudan Twitter dan Facebook. Medium itu sangat membantu saya berkongsi perkembangan kerjaya dan mendekati peminat," katanya dalam laporan mStar Online.

Pelakon yang berpengalaman selama 15 tahun itu berkata, faktor populariti dan publisiti tidak merunsingkan fikirannya selagi dia masih mendapat kepercayaan para penerbit, pengarah dan stesen televisyen.

"Alhamdulillah selepas 15 tahun, saya masih mendapat tempat di kalangan penerbit, pengarah dan stesen televisyen walaupun persaingan semakin sengit dengan generasi baru. Tawaran lakonan juga konsisten jadi saya perlu jaga komitmen dan kualiti kerja kerana ini (lakonan) adalah periuk nasi saya," jelasnya.

Bercakap mengenai lakonan, Amyza berkata, dia akan memastikan setiap tawaran yang diterima seimbang di antara watak serius dan komedi.

"Saya juga tidak mahu dianggap stereotaip kerana kerap berlakon watak komedi sahaja. Sebab itu, saya perlu seimbangkan antara watak serius dan komedi. Sekarang saya lihat tawaran lakonan yang dijayakan lebih seimbang bagi kedua-dua genre itu," kongsinya.

Mengenai lakonan terbarunya dalam drama bersiri Spy M, Amyza berkata, dia berpeluang untuk menjayakan cabaran baru menerusi watak perisik yang lasak dan lebih serius.

"Lima tahun lepas saya pernah terfikir adakah saya akan berpeluang menerima tawaran watak lasak seperti Angelina Jolie? Apabila dapat watak perisik dalam drama ini, saya sangat gembira kerana dapat cabaran baru yang berbaloi walaupun ia menguji kekuatan mental dan fizikal. Saya berharap orang dapat melihat kemampuan saya menjayakan watak yang lebih serius selain komedi yang begitu sinonim selama ini," tuturnya.

Drama sebanyak 13 episod itu turut dibintangi antaranya Sharifah Shahira, Wan Sharmila, Jason Chong, Zalif Sidek dan Ahmad Danial. Diarahkan Ramli Long, ia akan ditayangkan bermula 3 Disember ini pada setiap Isnin pukul 9 malam, dalam slot Aksi di TV3.

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Tiada ulasan:

Catat Ulasan