Nuffnang

Khamis, 14 Mac 2013

Fizz Fairuz - Google Blog Search

Fizz Fairuz - Google Blog Search


<b>Fizz Fairuz</b> Yang Tidak Aku Kenali -Tertunang Isteri Orang - Ondscene

Posted: 19 Feb 2013 08:19 PM PST

IMG-20130207-0010512-13 tahun kebelakangan lalu, saya ada juga membuat liputan membabitkan artis-artis aka retis.

Dari preview filem (dapat menonton secara percuma), review dan pelancaran album baru (masa tu masih kaset lagi, CD masih baru ),  termasuk kedatangan dan persembahan  mendiang Michael Jackson.

IMG-20130220-00089Ketika itu Erra Fazira, Siti Nurhaliza, Sheqal, Allahyarham Sam kumpulan d Llyod, Dato Shake, Raja Emma, Didi Alias, Arwah Shukri Hashim, Dhalan Zainuddin (sekadar menyebut beberapa nama), selalu juga saya membuat liputan dan temubual.

Saya juga masih ingat antara filem yang saya review sehingga tertidur di dalam panggung ialah filem Mimpi Moon.

Masa berlalu dan saya tak pernah lagi ambil kisah mengenai artis-artis, dan berubah arah hanya membabitkan kes-kes yang melibatkan artis terutama di jalan raya.

Sehinggakan pelakon Zaidi Omar yang terbabit kemalangan maut pun, saya sebenarnya tidak mengetahui itu adalah Zaidi Omar sehingga diberitahu oleh rakan anggota trafik ketika di lokasi.

IMG-20130207-001017 Februari lalu, saya berada di sebuah restoran di Taman Sri Serdang dan agak pelik apabila ramai wanita beriya-iya mengambil foto bersama seorang lelaki.

IMG-20130207-00103Memikirkan, tentu ada sesuatu yang tidak kena, saya juga sempat 'mempaparazikan' beberapa keping foto lelaki tersebut.

Apabila saya ajukan foto ini kepada seorang kenalan, siapakah lelaki ini:

IMG-20130207-00104Ini Fizz Fairuz. Takkan tak kenal?…

Ha..haha… sungguh… saya tak kenal dan saya tiada sebab nak kenal dia!

IMG-20130220-00088Hari ini Harian Metro menyiarkan kisah Pelakon Nur Kasih the Movie,  Fizz Fairuz "Tunangku Isteri Orang".

Dan difahamkan, 3 hari selepas saya rakam foto itu, Fizz Fairuz melangsungkan pertunangan dengan seorang wanita di Kuantan yang kemudiannya baru diketahui adalah isteri ke 2 seorang usahawan.

Ahad lalu, pertunangan diputuskan.

Ondscene bukan ruangan gosip, tetapi saya sengaja mencuba membuat entri ini mana tau jika ada yang tertaip Fizz Fairuz dalam google, akan berjumpa entri ini!!!

IMG-20130207-00105aPsst : saya juga tidak kenal siapakah wanita berbaju biru di sebelah Fizz Fairuz itu.

IMG-20130220-00091Saya rasa, wanita itu juga bukanlah Almy Nadia!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan