Nuffnang

Khamis, 14 Mac 2013

Fahrin Ahmad - Google Blog Search

Fahrin Ahmad - Google Blog Search


<b>Fahrin Ahmad</b> Yakin “ Rindu Bertamu Di Abu Dhabi” Mampu <b>...</b>

Posted: 08 Feb 2013 07:22 PM PST

Jangan tidak tahu kini Fahrin Ahmad secara langsung telah meminjamkan suaranya untuk mennyanyikan lagu tema drama terbaru bagi slot Akasia terbitan TV3 berjudul "Rindu Bertamu Di Abu Dhabi".

Lagu yang berjudul "Siapa Ingin Membawa" ciptaan Hafiz Hamidun manakala liriknya pula ditulis oleh Fedtri Yahya merupakan single pertama yang dinyanyikan sendiri oleh Fahrin Ahmad.

Menurut Fahrin Ahmad dia sebenarnya amat menggemari karaoke dan seringkali menghabiskan masa di pusat hiburan karaoke jika ada kelapangan.

Apabila peluang ini sampai Fahrin sendiri terkejut kerana tidak sangka dia sebenarnya boleh menyanyi.

"Terkejut juga saya apabila pihak produksi meminta saya untuk menyanyikan lagu tema bagi drama ini. Pada mulanya takut juga tapi saya fikir ini suatu cabaran tambahan pula saya pegang watak utama dalam drama 28 episod ini"

Apabila ditanya adakah drama terbaru ini mampu tandingi "Setia Hujung Nyawa" yang mencatatkan jumlah penonton seramai 3 juta sepanjang ianya ditayangkan, ujar Fahrin dia yakin bahawa drama ini mempunyai keistimewaanya yang tersendiri dan yakin mampu mengutip jumlah penonton yang lebih ramai.

"Jika drama Setia Hujung Nyawa itu semuanya berdasarkan novel namun yang ini berlainan kerana jalan cerita, penulisan skripnya semua diolah sendiri. Oleh itu, banyak elemen kejutan yang anda akan lihat sepanjang drama ini ditayangkan nanti"

Sally Yatiey: Siapa Ingin Membawa - <b>Fahrin Ahmad</b>

Posted: 15 Feb 2013 06:40 AM PST

Korang ada tengok tak drama Rindu Bertamu di Abu Dhabi kat TV3 pukul 7 malam tu? Saya tonton secara online je. Tu pun baru tengok sampai episod 2 ^_^ 
Btw, OST untuk drama ini iaitu lagu Siapa Ingin Membawa yang dinyanyikan oleh Fahrin Ahmad yang merupakan pelakon utama drama tersebut. Lagu ni best. Lirik dia saya suka :D
Lirik lagu Siapa Ingin Membawa - Fahrin Ahmad
Masihkah ada jalan bahagia
Ciptaan Hafiz Hamidun dan lirik oleh Fedtri Yahya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan