Nuffnang

Khamis, 14 Mac 2013

Mila Jirin - Google Blog Search

Mila Jirin - Google Blog Search


<b>mila</b> selesa solo, sibuk uruskan syarikat - ammboi dot com

Posted: 17 Dec 2012 10:56 PM PST

Mila Selesa Solo, Sibuk Uruskan Syarikat | Lama dah juga tak dengar cerita mengenai Mila. Noorsyarmila Jirin atau lebih popular dengan panggilan Mila Jirin, merupakan juara rancangan Akademi Fantasia 5 seperti tenggelam apabila kisah mengenai diri dan kerjayanya kini, agak jarang diperkatakan. Namun Mila menegaskan dia masih lagi aktif menyanyi dan banyak menerima undangan persembahan. Tambahan pula dia juga sibuk menguruskan syarikatnya, Luvmila Corporation Sdn. Bhd. (LCSB).

Disebabkan kesibukannya itu juga, Mila yang akan mencecah usia 25 tahun pada 23 Disember ini memberitahu, dia sehingga kini masih belum memiliki teman lelaki. Menurutnya, buat masa ini dia masih selesa dengan keadaannya sekarang dan hanya akan memikirkan mengenai teman hidup ketika usianya mencecah 27 tahun nanti.

mila af

"Sibuk dengan kerjaya nyanyian dan menguruskan syarikat merupakan salah satu faktor saya tidak mempunyai teman lelaki sehingga sekarang. Lagipun kehidupan saya banyak dihabiskan di pejabat, rumah atau memenuhi undangan nyanyian. Namun begitu, ia tidak bermakna saya tidak pernah memikirkan tentang kehidupan berumah tangga. Kalau boleh saya tidak mahu bercinta terlalu lama sehingga bertahun-tahun, sekiranya ditakdirkan bertemu dengan lelaki yang sesuai saya akan terus berkahwin," jelasnya dalam satu laporan Kosmo! Online.

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

CARIAN BERKAITAN

  • foto mila solo (1)
  • mila jirin selesa bergerak solo (1)
  • mila jirin seksi (1)
  • mila jirin dan kekasih (1)
  • mila jirin bercinta (1)

Tags: , , , , ,

Category: HIBURAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan