Nuffnang

Khamis, 14 Mac 2013

Nubhan - Google Blog Search

Nubhan - Google Blog Search


Mila Ft <b>Nubhan</b> - Cinta Kasih.mp3

Posted: 20 Feb 2013 08:45 PM PST


Title: Cinta Kasih (OST Cinta Qaseh)
Download: mediafire.com, zippyshare.com, sharebeast.com




Lirik Lagu Cinta Kasih Mila Jirin ft. <b>Nubhan</b> » Bukan Cincai ®

Posted: 08 Mar 2013 07:23 AM PST

Lirik Lagu Cinta Kasih Mila Jirin ft. Nubhan (OST Cinta Qaseh)

Mila
Pernah hati ini menjadi milikmu
Kasih dan cintaku hanyalah untukmu
Namun bukan kau akhirnya cintaku
Ini takdir aku milik dia

NubhanKu anggap selamanya tak pernah berubah
Kasih dan cintamu teguh untuk aku
Namun bukan aku akhirnya cintamu
Ini takdir engkau milik dia

Biarkan hati ini
Merawat lukanya sendiri
Membuang cinta
Lama terbenam dalam hidup ini

MilaTiada daya diri ini
Menerima hatimu lagi
Maafkan aku
Cinta kasih bukan untukmu

Mila + Nubhan
Lupakan semua
Janji-janji kita
Bersama

Mila
Lama telah berakhir
Kisah kasih kita
Terpadam tersisih
Oleh arus masa

Nubhan
Akan aku cuba
Bawa jauh cinta
Ini takdir
Engkau milik dia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan