Nuffnang

Khamis, 14 Mac 2013

Neelofa - Google Blog Search

Neelofa - Google Blog Search


<b>Neelofa</b> Perampas Suami Orang??

Posted: 04 Feb 2013 10:24 PM PST

Posted by Al-Azrul Zakuan Tuesday, 5 February 2013
" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Neelofa Perampas Suami Orang? | Pelakon dan pengacara popular, Neelofa, menafikan bahawa dia sedang bercinta dengan suami seorang pengacara terkenal.

Neelofa atau nama sebenarnya Noor Neelofa Mohd Noor meminta agar segala gosip liar ini dihentikan dengan segera. "Sudah-sudahlah buat fitnah terhadap saya. Jangalah lagi dikaitkan saya dengan cerita perampas suami orang. Kepada si penyebar fitnah pula, belajarlah menghormati orang lain," ujarnya kepada Berita Harian.

Neelofa yang lebih mesra dengan panggilan Lofa memberitahu bahawa dia terkejut apabila gosip tersebut tersebar kerana dia dan lelaki itu tidak ada sebarang hubungan istimewa langsung walaupun sudah berkawan lama.

"Saya kenal dia sejak umur saya 17 tahun lagi. Kami hanya berkawan. Jadi, apabila gosip ini mula timbul, memang saya terkejut. Kalau ikutkan, memang malas saya nak komen tapi kerana cerita perampas ini memang tak masuk akal."

Baca Lagi Artikel Berkaitan : Fuh Artis, Fuh Gosip, Fuh Panas

FUH!!! KAMI KONGSIKAN SEGALANYA

Tajuk : Neelofa Perampas Suami Orang??
Ditulis oleh Al-Azrul Zakuan
Rating Blog 5 dari 5

Fuh!! amacam?nak lagi?kalau nak tengok/baca entry macam ni lagi boleh clik pada kategori di sidebar sebelah kanan. Kalau nak copy mohon nyatakan sumber dan backlink kan ke entry ini. http://www.fuh.my/2013/02/neelofa-perampas-suami-orang.html. Fuh!! Harap maklom .

Panas : Isu Ketiak <b>Neelofa</b> Hangat Di Instagram (3 Gambar) | Aku <b>...</b>

Posted: 26 Feb 2013 12:41 AM PST


Salah satu gambar yang hangat didebatkan dalam Instagram Neelofa adalah gambar beliau sedang disolek oleh seorang makeup artis lelaki untuk satu sesi photoshoot.

Sesi bergambar berkenaan dipercayai adalah untuk pakaian pengantin berdasar hastag yang ditulis oleh beliau. Sudut gambar tersebut diambil pula menampakkan pelipat lengan Neelofa dan bukanlah ketiak beliau.

Dari situ, maka gambar tersebut dihujani dengan pelbagai komen dari peminatnya, ada yang ketawa, ada yang mengutuk dan ada juga yang cuba memberi kesedaran.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan