Nuffnang

Khamis, 14 Mac 2013

rosyam nor - Google Blog Search

rosyam nor - Google Blog Search


(5 Gambar) <b>Rosyam Nor</b> beli McLaren MP4-12C dengan harga <b>...</b>

Posted: 15 Feb 2013 08:17 PM PST


Rosyam Nor beli McLaren MP4-12C dengan harga RM940,000 - Makin bertambah-tambah rezeki pelakon dan pengarah terkenal, Rosyam Nor. Baru-baru ini, beliau difahamkan telah membeli sebuah kereta McLaren MP4-12C berwarna hitam yang berharga RM940,000. Keupayaan Rosyam membeli kereta mewah sedemikian menunjukkan beliau merupakan seorang jutawan dan boleh digelar sebagai artis yang paling berjaya. Jom tengok empat lagi gambar kereta baru Rosyam Nor di bawah.




Kaya : <b>Rosyam Nor</b> Beli Kereta Mclaren MP4-12? (2 Gambar) | Aku <b>...</b>

Posted: 17 Feb 2013 02:57 AM PST


Menerusi sebuah blog hiburan, dilaporkan pengarah dan pelakon berbakat besar, Rosyam Nor telah membeli sebuah kereta mewah Mclaren MP4-12 seperti yang digunakan di dalam sukan Formula 1.
Gambar yang diambil itu seperti menunjukkan Rosyam berada di sebuah perkarangan rumah. Tidak dinyatakan maklumat lanjut mengenai perkara ini, tetapi tidak mustahil juga untuk Rosyam membeli kereta berkenaan.
Nampaknya rezeki Rosyam semakin melimpah ruah terutamanya apabila drama arahannya Setia Hujung Nyawa mendapat perhatian ramai.

p/s : kaya...

Sumber : Here

mclaren <b>rosyam nor</b> hanya kereta pinjam untuk drama - realiti insan

Posted: 16 Feb 2013 11:14 PM PST


















Pelakon, penerbit drama dan pemilik SUHAN Movies, Rosyam Nor menafikan gosip liar yang tersebar di internet berkaitan pembelian sebuah kereta mewah, McLaren MP4-12C yang dianggarkan bernilai RM 3.6 juta semalam.

Sebenarnya, kereta yang dibina dengan menggunakan teknologi Formula 1 itu dipinjam daripada seorang rakan untuk sesi penggambaraan sebuah drama yang bakal ditayangkan di stesen Radio Televisyen Malaysia (RTM) tidak lama lagi.

"Sumpah kereta itu bukan milik saya. Ia berharga lebih RM3 juta, mana mungkin saya mampu membelinya," tegas pelakon filem Castello itu.

"Saya bersyukur atas segala rezeki yang telah dikurniakan kepada saya melalui pengiktirafan serta kejayaan yang diperoleh melalui Suhan Movies, namun belum tiba masanya untuk saya memiliki kereta tersebut.

"Bagaimanapun, ingin saya tegaskan di sini bahawa segala kejayaan yang saya peroleh melalui syarikat penerbitan itu adalah hasil daripada kerjasama pelbagai pihak termasuk para pelakon dan pengarah yang telah banyak memberikan sumbangan serta idea dalam usaha kami menerbitkan drama-drama tempatan," katanya.

Sumber

Tiada ulasan:

Catat Ulasan