Nuffnang

Khamis, 14 Mac 2013

Juliana Evans - Google Blog Search

Juliana Evans - Google Blog Search


Zizan Razak: <b>Juliana Evans</b> Ada Ucap Tahniah Kepada Saya <b>...</b>

Posted: 22 Jan 2013 04:49 PM PST

Juara bagi pertandingan Maharaja Lawak Mega 2012, Zizan Razak yang bersama dengan kumpulan Jozan gembira tatkala menerima pesanan ringkas dari rakan baiknya, Juliana Evans.

"Walaupun Jue tinggal di sana namun dia tidak lupa untuk mengucapkan tahniah sejurus selepas kemenangan saya di MLM (Maharaja Lawak Mega) baru baru ini," ujar Zizan Razak.

Menurut Zizan hubungan dia dan Jue masih seperi biasa cuma jadual yang bercanggah membuatkan masing-masing tiada masa untuk berbual lama.

"Saya pun tak tahu waktu tepat di sana sebenarnya, masing-masing sibuk dengan kerja masing-masing dan kami memang dah merancang untuk keluar bersama jika balik ke Malaysia jika ada kelapangan"

Gambar <b>Juliana Evans</b> berseronok dengan jejaka Mat Saleh di USA <b>...</b>

Posted: 03 Nov 2012 03:36 PM PDT

Fuh, ingat lagi masa Juliana Evans ni mula-mula keluar di kaca tv. Rancangan REMAJA di TV3 masa tu. Masa tu dia belum pun lagi mencebur diri dalam dunia yang betul-betul glamour seperti pelakon, model dan sebagainya. Apapun tahun berganti tahun, namanya makin dikenali apabila membintangi pelbagai filem seperti KAMI THE MOVIE dan yang terbaru sebelum melanjutkan pelajarannya di Michigan University, Hantu Bonceng lah kan bergandingan dengan kekasih lama, Abe Zizang (Zizan).

Menurut laporan dari sebuah forum tempatan, jejaka mat saleh ini bernama Nate Miller yang mungkin cinta baru buat Juliana Evans yang kini sedang menjalani kehidupan berbudaya bebas dan terbuka tentunya di Amerika Syarikat. Hurm, pandai-pandailah bawa diri di tempat orang. Jaga diri hiasi peribadi ya Juliana Evans :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan